Serviciul de Ambulanta Judetean Sibiu

cum apelam 112
Prevenirea coronavirus - 15 RECOMANDARI

In conformitate cu prevederile art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public cu modificarile si completarile ulterioare, in cadrul SAJ-Sibiu sunt produse / gestionate, urmatoarele documente:

  1. Lista cu denumirea oficiala si coordonatele de contact ale institutiei
  2. Lista si coordonatele de contact ale statiilor/ substatiilor unitatii
  3. Regulamentul de Organizare si Functionare
  4. Regulamentul Intern, cu toate anexele aferente
  5. Codul de Conduita al Personalului Angajat
  6. Organigrama instituliei (conform Anexa nr. 2021/2008)
  7. Programul de functionare al institutiei
  8. Lista cu persoanele care fac parte din conducerea institutiei si datele de contact ale acestora
  9. Lista cu programul de audiente conducere
  10. Situatia parcului auto al unitatii pe categorii
  11. Raport privind activitatea operativa a unitatii - analiza elaborata periodic (trimestrial/anual)
  12. Fila de buget aferenta institutiei si sursele de finantare
  13. Executia bugetara a institutiei
  14. Bilantul contabil al institutiei
  15. Centralizator privind drepturile salariale acordate in institutie (situatie pe functii)
  16. Lista de documentelor cu caracter public
  17. Lista documentelor produse/gestionate de institutie
  18. Politica institutiei privind furnizarea de informatii publice si retatia cu mass media
  19. Lista si datele de contact ale persoanelor responsabile cu furnizare de informatii publice
  20. Programul zilnic de furnizare a informatiilor cu caracter public
  21. Formular de solicitare informatii de interes public
  22. Formular de reclamare a incalcarii dreptului de acces la informatii de interes public (reclamatie administrativa)
  23. Buletin informativ al informatiilor de interes public
  24. Comunicate privind detalii despre activitati (cazuri punctuale)
  25. Programul anual de achizitii publice
  26. Lista contractelor de achizitii publice (cu valoare mai mare de 5.000 Euro)
  27. Centralizatorul achizitiilor publice privind executarea contractelor de achizitii publice
  28. Declaratiile de avere, interese si incompatibilitati
  29. Lista cu formularele tipizate de solicitare servicii
  30. Modul de solutionare a petitiilor si coordonatele de contact unde se vor transmite acestea
  31. Statul de functii, aprobat de catre Ministerul Sanatatii
  32. Fisa de urgenta medico-chirurgicala medic tip (conform Anexa nr. 2O21/2OO8)
  33. Fisa de urgenta medico-chirurgicala asistent medical (conform Anexa nr. 2021/2008)
  34. Grafice de lucru lunare pt. compartimente operative pt statii/ substatii/ puncte de lucru
  35. Raport de interventii zilnice (conform OMS 168/2008)
  36. Proces verbal predare/preluare serviciu dispecerat
  37. Raport situatie cazuistica pe tura
  38. Centralizator echipaje operative pe tura
  39. Formular raportare eveniment (catre MS - COSU)
  40. Foaie de parcurs autosanitara
  41. Foaie de activitate zilnica
  42. Centralizator foi de activitate zilnica
  43. Formular tip delegatie
  44. Formular tip pt. solicitarea intocmirii actelor de plecare delegatie
  45. Dispozitii manageriale
  46. Note interne
  47. Note explicative salariati
  48. Rapoarte ale diverselor comisii/subcomisii constituite pe baza de dispozitii ale conducerii
  49. Formular de raportare lunara privind activitatea realizata de unitate
  50. Contracte de prestari servicii, la cerere (pt. persoane fizice/persoane juridice)
  51. Contracte de achizitii publice
  52. Contracte de comodat, de inchiriere
  53. Protocol de colaborare
  54. Documente prevazute de legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil
  55. Punct de vedere juridic
  56. Contract individual de munca.
  57. Contract individual de munca cu timp partial, cu acte aditionale, dupa caz
  58. Fisa Postului cu anexe, dupa caz
  59. Pontaje lunare salariati
  60. Centralizator concedii de odihna
  61. Centralizator concedii medicale
  62. Contracte de colaborare
  63. Adeverinta de vechime salariat
  64. Situatie REVISAL salariat
  65. Procese verbale elaborate in cadrul derularii concursurilor/examenelor de ocupare post
  66. Procese verbale elaborate in cadrul derularii examenelor de promovare
  67. Lista drepturilor salariale nete acordate in plata lunar
  68. Situatie formare profesionala salariat
  69. Formular evaluare profesionala anuala salariat (conform OMS nr. 1229/2011)
  70. Lista echipamentului individual de protectie obligatoriu (conform OMS nr. 1470/2010)
  71. Note de fundamentare compartimente
  72. Note justificative compartimente
  73. Proceduri de lucru
  74. Centralizator proceduri de lucru
  75. Evaluare anuala privind implementarea sistemului de control intern managerial
  76. Raportari periodice privind sistemul de control intern/managerial conform OSGG nr. 600/2018