Lista documentelor create / gestionate de SAJ
In conformitate cu prevederile art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public cu modificarile si completarile ulterioare, in cadrul SAJ-Sibiu sunt produse / gestionate, urmatoarele documente:
- Lista cu denumirea oficiala si coordonatele de contact ale institutiei
- Lista si coordonatele de contact ale statiilor/ substatiilor unitatii
- Regulamentul de Organizare si Functionare
- Regulamentul Intern, cu toate anexele aferente
- Codul de Conduita al Personalului Angajat
- Organigrama instituliei (conform Anexa nr. 2021/2008)
- Programul de functionare al institutiei
- Lista cu persoanele care fac parte din conducerea institutiei si datele de contact ale acestora
- Lista cu programul de audiente conducere
- Situatia parcului auto al unitatii pe categorii
- Raport privind activitatea operativa a unitatii - analiza elaborata periodic (trimestrial/anual)
- Fila de buget aferenta institutiei si sursele de finantare
- Executia bugetara a institutiei
- Bilantul contabil al institutiei
- Centralizator privind drepturile salariale acordate in institutie (situatie pe functii)
- Lista de documentelor cu caracter public
- Lista documentelor produse/gestionate de institutie
- Politica institutiei privind furnizarea de informatii publice si retatia cu mass media
- Lista si datele de contact ale persoanelor responsabile cu furnizare de informatii publice
- Programul zilnic de furnizare a informatiilor cu caracter public
- Formular de solicitare informatii de interes public
- Formular de reclamare a incalcarii dreptului de acces la informatii de interes public (reclamatie administrativa)
- Buletin informativ al informatiilor de interes public
- Comunicate privind detalii despre activitati (cazuri punctuale)
- Programul anual de achizitii publice
- Lista contractelor de achizitii publice (cu valoare mai mare de 5.000 Euro)
- Centralizatorul achizitiilor publice privind executarea contractelor de achizitii publice
- Declaratiile de avere, interese si incompatibilitati
- Lista cu formularele tipizate de solicitare servicii
- Modul de solutionare a petitiilor si coordonatele de contact unde se vor transmite acestea
- Statul de functii, aprobat de catre Ministerul Sanatatii
- Fisa de urgenta medico-chirurgicala medic tip (conform Anexa nr. 2O21/2OO8)
- Fisa de urgenta medico-chirurgicala asistent medical (conform Anexa nr. 2021/2008)
- Grafice de lucru lunare pt. compartimente operative pt statii/ substatii/ puncte de lucru
- Raport de interventii zilnice (conform OMS 168/2008)
- Proces verbal predare/preluare serviciu dispecerat
- Raport situatie cazuistica pe tura
- Centralizator echipaje operative pe tura
- Formular raportare eveniment (catre MS - COSU)
- Foaie de parcurs autosanitara
- Foaie de activitate zilnica
- Centralizator foi de activitate zilnica
- Formular tip delegatie
- Formular tip pt. solicitarea intocmirii actelor de plecare delegatie
- Dispozitii manageriale
- Note interne
- Note explicative salariati
- Rapoarte ale diverselor comisii/subcomisii constituite pe baza de dispozitii ale conducerii
- Formular de raportare lunara privind activitatea realizata de unitate
- Contracte de prestari servicii, la cerere (pt. persoane fizice/persoane juridice)
- Contracte de achizitii publice
- Contracte de comodat, de inchiriere
- Protocol de colaborare
- Documente prevazute de legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil
- Punct de vedere juridic
- Contract individual de munca.
- Contract individual de munca cu timp partial, cu acte aditionale, dupa caz
- Fisa Postului cu anexe, dupa caz
- Pontaje lunare salariati
- Centralizator concedii de odihna
- Centralizator concedii medicale
- Contracte de colaborare
- Adeverinta de vechime salariat
- Situatie REVISAL salariat
- Procese verbale elaborate in cadrul derularii concursurilor/examenelor de ocupare post
- Procese verbale elaborate in cadrul derularii examenelor de promovare
- Lista drepturilor salariale nete acordate in plata lunar
- Situatie formare profesionala salariat
- Formular evaluare profesionala anuala salariat (conform OMS nr. 1229/2011)
- Lista echipamentului individual de protectie obligatoriu (conform OMS nr. 1470/2010)
- Note de fundamentare compartimente
- Note justificative compartimente
- Proceduri de lucru
- Centralizator proceduri de lucru
- Evaluare anuala privind implementarea sistemului de control intern managerial
- Raportari periodice privind sistemul de control intern/managerial conform OSGG nr. 600/2018